I International Colloquium on Academic Literacies at UFMG: Writing and reading in educational contexts

##common.openConferenceSystems##
##navigation.conferenceHelp##
User
Notifications
  • View
  • Subscribe / Unsubscribe
Conference Content Search

##schedConf.contents##
  • » ##schedConf.overview##
  • » ##schedConf.presentations.short##
  • » ##schedConf.supporters##
Browse
  • ##navigation.browseByConference##
  • ##navigation.browseByAuthor##
  • By Title
Font Size

Information
  • For Readers
  • ##navigation.infoForAuthors##
  • Home
  • About
  • Log In
  • ##navigation.account##
  • Search
  • ##navigation.archive##
  • Organization
Home > I International Colloquium on Academic Literacies at UFMG: Writing and reading in educational contexts > > ##schedConf.presentations##

##schedConf.presentations##


Last name A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z All
##track.track##:
 
Coerência entre as representações iniciais de falantes de línguas próximas e a atitude em sala de aula de Português Língua Adicional
Ana Paula Andrade Duarte
Lectura de textos académicos en portugués y francés en el marco de la intercomprensión, asumiendo el desafío didáctico de abordar las relaciones anafóricas en los textos
Damián Díaz, Lucía Campanella
Pratiche di intercomprensione in modalità blended-learning: conseguenze sull’insegnamento e sull’apprendimento di una o di più lingue
Daniela Dutto
Letramento crítico em níveis iniciais de Português como Língua Adicional para falantes de línguas distantes
Ana Paula Andrade Duarte, Clarice Batista Farina